Duygushn1 Hanımlar kasım sonu gibi doğum yapacağım bebeğim için alışveriş yaptım ama daha çok polarlı tulumlar alt üst takımlar arıyorum ama sanırım henüz çıkmadı. Gören veya alan varsa yazabilir mi?
Aag06 Duygushn1 eylul ortasindan sonra sezon girer canim magazalara sona dogru anca yani daha kasima varmis zaten 1ay sonra cikarsin alisverise minnosa
Dilekcnkn Duygushn1 Bence onu 3-6 ay olarak alabilirsin yenidoğan bebeğe giydirme canım benim ikinci bebeğim kasımdaydı inan ki soba , kundak ve battaniye falan derken zaten sıcacık oluyor 😊
Merve_0109 Duygushn1 Canım bende tam kışın doğuracam fazla sıcak yapmamak lazım zaten dışarı çıkaramasın el kadar bebeği evin içide yeterli sıcaklıkta kundak batanye çıtçıtlı yelek alt üst patik derken zaten çok sıcak olur fazla sıcakta hararet yapar
Duygushn1 Dilekcnkn ya ben de normal tulum alt üst takım falan aldım ama şimdi de diyorum yenidoğan üşür mü biraz daha mı kalın alsam
Dilekcnkn Duygushn1 Yok canım bende tulum aldım çoğunlukla 2-3 tane alt üst var emin ol sıcak olur yelek alırsın kalktığında giydirmek için battaniye falan o üşümez 😊
Belacivciv Duygushn1 Benim de aralıkta doğacak, polarlı tulum vs alacağım ama evin içinde giydirmem fazla gelir diye düşünüyorum zaten sıcak evin içi, normal tulum,takım vs aldım ben zaten battaniyesi de olacak
Duygushn1 Belacivciv evet ben de öyle yaptım normal tulumlardan aldım da bi de kalınlardan mı alsam dedim ondan sordum zaten evin içi sıcak olacak doğru diyorsunuz
Kirmizivosvos Duygushn1 canım benimde kasım sonu Aralık başı doğumum. Başta bende senin gibi düşünmüştüm fakat evler sıcak tulumu yemeği battaniyesi derken zaten üşümez ama dışarı çıkıp hastaneye sağlık ocağına vs giderken evdekilerin kalınlığından çok daha kalın bir tulum alabilirsin bu astronot tulum olabilir ben öyle yaptım. Kalın da battaniye aldım dışarı cıktgımzda üşümesin yavrum diye ☺️🥰
Eliiiifff52 Duygushn1 civil e bugünden itibaren geldi Polat takımlar vs benimde kasım başı olacak inşallah bende alıcam ama evin doğalgazlı ise her yer aynı sıcaklıkta olur ondan fazla üşümez battaniye yelek vs korur ..