Aslhn12 Beyza00_ bu haftalarda görmek için daha çok erken canım en iyi en net 7-8 haftalarda gözükür ben 7. Haftada gördüm
cahillesohbetikestim Beyza00_ 5+1 de görmüştük bebeği de kalp atışını da ama bizim oğlan 6+2 çıkmıştı hala bir hafta önden gider maşallah 🧿🥰😁
E-G-E Beyza00_ bende 4+6 oldum bugün doktora kese için gidecektim cuma gegl dedi kese göründü mü sende🤗