Kızlar 39+1 dunden beri sancilarim vardi yatis yaptik 2 cm aciklik var bebegim 3kilo 900 gram olmuş bu 2. doğumum olacak nasipse doktor catın musait yaparsın dedi olmazsa sezeryana dönebilir korkularım cok Rabbim yardım etsin insallah dualarınıza ihtiyacım var Allahim butun hamileleri bi nefeste kurtarsın insallah bende sizlere dua ediyorum sag salim kavusayim evladima baska bisey istemiyorum refakatcida almiyorlar tek kaldım sizlere yazayım dedim insallah biranonce kavusabilirim evde meryemana otunu da suya koydum bakalım su gib in gelsin kızçem insallah 🤲🤍