Bende 35. Haftamda covid oldum. Deltaydi. Ben hafif atlattim sans midir bilmem. Hatta anlamadim bile covid oldugumu test vermemistim zaten karantinadaydim. Keciboynuzu pekmezi ile tereyag eritip yedim hafif oksuruk baslayinca bal yedim surekli ve meyve yedim limonlu su ictim. Sadece oksuruk ve koku kaybi yasadim. Bir hafta olacak geceli. Hala koku yok oksuruk biraz var. Cok sukur bebegimdede bir sikinti cikmadi. Surekli hareketlerini takip ettim en son da doktor kontrolune gittim her sey yolundaydi. Umarim en hafif sekilde atlatirsiniz sen ve bebegin🙏