duygulu62 Kızlar 9 haftalık hamileyim. Rahim kısmımda şimdiden kasılmalar basladı . Dr kasılmaların bebegı asagı ittıgını soyledı . Sureklı yatmam gerektıgını soledı . Aynı durumu yaşayan ve tavsılerı olan varmı ? 😔
isimsiz1i duygulu62 sürekli uzan ayaklarını havada tut progestan içmiştim ben iş yapma yemek tuvalet sadece kalk
Sblatc duygulu62 ilk 3 ay adet ağrısına benzer ağrılar çoğu kişide oluyo aslında. Ama kasılma nasıl oluyo sizin farklı mı bilmiyorum
duygulu62 isimsiz1i bende progestan fıtıl ve endol fitil kullanıyorm . Ama ara ara kasılmalar oluyor 😔
duygulu62 Gizemmihra kasıklarına rahım olan yere yakın batmalar oluyor arada böle ara ara vuruyor bir anda
isimsiz1i duygulu62 ben sırt üstü yatıyorum hiç yan yatmadım oturma pozisyonda ayağımın altına yastık almıştm şimdi 34 haftamdayım hiç bi sıkıntım yok
Gizemmihra duygulu62 canım ben 14 hafta oldum ara ara adet agrısı oluyor batma oluyor doktorum normal olduğunu söyledi rahım genısledıgı için oluyormus bırcok kıside oluyor bence endişelenecek bısey yok 12 haftaya kadar tutunma zamanı oluyor yine de dıkkar edersin
isimsiz1i duygulu62 yok ya 34 +1 oldum sırt üstü yatmıyrm zaten oturma pozisyonda yatıyrm çokta rahat bel ağrım falan olmadı
Gizemmihra duygulu62 ne demek daha çok hissedeceksin devamlı ara ara yoklar o seni önemli olan o agrıların dinlendiğin zaman geçmesi ıllaki ayakta kalıyoruz iş yapıyoruz normal mesela uyandığımda hiç olmuyor dinlenmiş oluyorum