Mom433 Omay0707 yerleşmeyi yaşadım o kahve renkti herhlde bunu da yasicaktim basima gelen yaşamadığım ne kaldı 🤣🤣
Mom433 freuze yok kuzu test yaptım çıkmadı durdu pembe gelende bi kahve bi pembe oldu kasiklarm çok agrio geldi gelcek gbi ama yok başıma ilk geliyor böyle bisey şimdi test yaptım çıkmadı da doktora gidecektim 3.gün gelsede randevu alsam garip 🙄
Mom433 Omay0707 bende pazartesi gidiyorum yeni doktora artık doçent tüp bebek doktoru kendisi ama bizlerede bakıyor bilgili olduğu için ona gidicem farklı şeyler kullandirdigi için bide kayıp yaşamayalım diye 🥰
Omay0707 Mom433 haydi inşallah hayırlısıyla sağlıklı evlat sahibi olursun nerde yaşıyorsun doktor nerede