ikigozumuncicegii Arkadaşlar ben 19. haftamdayım . Tetenoz aşısı kaçıncı haftada oldunuz . Kan ilaçlarım bitti yarın onu yazdırmak için sağlık ocağına gitçem aşı konusunuda söyliycem internette 18-20 arası diyorlar .
Deryabelinay ikigozumuncicegii ben 16+5 haftaligim şuan Eylül icinde ne zaman istersenjz gelin dedi sağlık ocağında ki hemsirem
eminnee Bana 22 ekime tarih verdiler 28 29 haftalık oluyorum çok geç mi? Bide tek doz vurulacağım söylendi
Nslhn80-ends eminnee öylemi bilmiyordum. Bana söylenen de birinci doğum ve ıkıncı doğum arası 5 yıl üstü ise 3 doz olunurmus