Elcnbykckr Merhaba arkadaslar 24haftamdayım suan 55kiloyum 46kiloyla hamile kalmıştım. 9kilo almışım çok mu ?
FusunF Elcnbykckr biraz fazla ama zayıfsınız yine 55 kilo ondan dolayı fark etmez gibş 😊 zayıf hamile kalmanın avantajı
Semiha_ Elcnbykckr herkesin kendi düşüncesi canım alınma ama evet biraz fazla almışsın zayıf hamile kaldığın için şimdilik sorun olmaz ama ilerleyen zamanlarda gerçekten zorlanırsın dikkat etmezsen aynı haftadayız şuan seninle
FusunF Elcnbykckr ben 16 haftamdayım 51 kiloyum bakalım kaç olcam 😂 boyum uzun nese ki ordan kurtarırım
Elcnbykckr kivirciginannesi hamur işi öyle cok yemiyorum normal ritün yeme içmem. Yürüyüş yapmak değil 3yasında oğlum var okadar hareketli ki oturacak vaktim yok 🤣🤣
Elcnbykckr Semiha_ ben ilk gebeliğimde de böyle zayıf hamile kaldım 25kilo ile bitirdim hamileliği sanırım bunda da aynı olacak. Evde herkesle aynı yiyip iciyorum. İctiğim vitaminler yarıyor olabilir. Ama boyum 1.70 boyumda uzun suan beni gören mesela cok zayıfsın diyor 🙈
eminnee Elcnbykckr keşke bende alsam 47 kilo ile hamile kaldım 21 haftalığız ilk 3 ay 45 e düştüm şuan yine 47yim
FusunF Elcnbykckr şuan da 55 zayıf bi kilo ama dikkat edin yine de sağlıklı seyler yiyin yemeyi kesmeyin hamurişi ekmek tarzı seyler kesmelisiniz
Elcnbykckr Rusen96 bence zayıf hamile kalanlarda normal karşılanıyor gibi. İlk gebeliğimde de 25kilo almıştım mesela.
Elcnbykckr mommasBoys evet 46kiloydum hamile kaldığımda boyumda 170. Suan 55ile bile cok zayıf duruyorum aslında sadece top gibi karnım var
annesi_ Bende 51 kiloyla hamile kaldım 58 e doğru gidiyorum 25 haftalığım kendi kendime diyorum çok mu aldım diye bide dikkat ediyorum yediklerime bebeğin kilo alıcağı şeyleri yiyorum abur cubur yok yani düşün inşallah çok almam kilo yaa😕😕😕
Elcnbykckr annesi_ bende açıkcası hep vitaminli besleniyorum. Meyvemi Çerez’imi de yiyorum ee ekstrada doktorun verdiği vitaminleri de iciyoruz. Boyumda uzun zaten evet 9kilo aldım ama hala cok zayıf duruyorum 😂
Elcnbykckr FusunF hep sağlıklı besleniyorum öyle pek hamr işi de yemiyorum normal yemeklerimin yanında ekmek okadar.
FusunF Elcnbykckr boyumuz aynıymış ozaman kilonuz zayıf ki yşne 😂 ben 51 ile kaldım hala aynıyım ama bakalım ben de alırım bence 😂
Elcnbykckr FusunF evet hala okadar zayıf duruyorum ki anlatamam 🤣 kesinlikle zaten boyuma posuma göre 55in altına normalde de düşmemem lazım bence. Boy uzun olunca kötü duruyor
lentil Elcnbykckr eğer kiloyu abur cuburla değilde sağlıklı besinlerle aldıysanız güzel olmuş boyunuz baya iyi kilonuz da şimdi daha dengeyi bulmş gbi :)
annesi_ Elcnbykckr Benim boyum kısa bide 1.50😂😂 ama ben almadım göbeğim aldı çünkü dışardan öyle diyolar hala zayıfmışım ama göbek 9 aylık gibi oldu nedense😂😂