Kızlar reglim 6 gün gecikti test yaptım pozitif gördüm ama bu sabah kalktığımda göğüs ağrım yok olmuştu hassasiyet te yok denilecek kadar az doktora yarın gidicem ama korkuyorum boş gebelik olabilir mi bilgisi olan varmi normal mi ağrının gidip gelmesi