cemrecanimm merhaba öncelikle geçmiş olsun, ben 6 haftalık hamileydim 3 hafta önce geçirdim delta varyantı birde. Ben biraz ağır geçirdim sanırım bağışıklık sistemim zayıf diye. Çok korktum bebeğe bir şey olacak mı diye haftalarca sadece bu korkuyla yaşadım 3-4 gün önce doktora gittik her şey yolunda dedi covid bebekleri çok etkilemiyor dedi sizinde öyle olacak allahın izniyle içinizi ferah tutun . Ben sadece bol bol su ictim günde 3-4 litreye yakın su içiyordum bol meyve tükettim pekmez tükettim bu şekilde ilk 6 gün çok kötüydüm 7. Gün bir anda geçti tabi hala etkileri var halsizlik öksürük çabuk yorulma gibi gibi.. çok kötü olunca 2 kere parol içtim bir kerede acilde serum taktılar baya kötü olduğumda bu şekilde. İnsallah sizde en kısa zamanda atlatırsınız çok geçmiş olsun moralinizi yüksek tutun 🤗🤗🌸🌸