Liyaa Kısmetse bizimde en geç Ekim başı olacak henüz gün almadık ama her şeyim hazır, sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤗 Listem bu şekilde 🙋♀️
Bebek için;
- 10 lu set (1)
- 5 li set (3)
- Tulum (1)
- Battaniye, müslin örtü
- Bebek bezi/ alt açma örtüsü/ ıslak mendil
- Ağız mendili / çorap / yedek zıbın
- Puset
Anne için;
- Sabahlıklı elbise (1)
- Düğmeli pijama takımı(1)
- Lohusa set (1)
- Depend/ lohusa pedi / göğüs pedi
- Emzirme sütyeni ve atleti / iç çamaşır
- Terlik / çorap / kendime ve eşime kıyafet
- Kirliler için çöp poşeti / şarj aleti/ bakım ürünlerimiz(diş macunu vs..)
(Normalde listemde biberon, emzik, pompa vs.de vardı ama kendimi şartlandırmamak adına geri çıkardım, sonuçta temelde yatan bir süt var ve gelecek, inanmak başarmanın yarısıdır, çok gerekirse evden alınır ama ben kullanmayacağıma inanıyorum, sütümüz gelecek Allah’ın izniyle 🤗)