Bebegim4 inan seni o kadar iyi anlıyorum ki. Benimde 2 düşüğüm var. İlk başta o kadar olumsuzluklar düşündüm ki. Kabuslar görür oldum. Sonra dedim ki kendine hiç birşey olmayacak. Kendime bugünleri zehir etmeyeceğim. Sen öyle düşün. Dönüp baktığında ne güzel hamilelik geçirdim de. Dua et. YouTubeda çok güzel doğum videoları var. İzleyebilirsin. Bebişinle konuş. Güzel günler yakın inşallah.