Merhaba 😅 Ya 1 ay oldu zaten yemek yemeğe vaktim yok ama yediğim iki üç şey var yicem iştahım geri geldi ama çocuk doktoru onu yeme bunu yeme diyo ne yicem bilemedim siz ne yiyonuz 😀😀 ( süt ürünleri alerji yapar diye yasak) ama o bu şu herşeye dikkat etmek zor değil mi ? Benim ailem ablam etrafımdaki insanlar herşeyi yiyor maşallah 😅😅