Kızlar ne yapacağımı bilemiyorum Haziran ayında düşük yaptım doktorum iki ay korun ve tekrar deneyin dedi şuan iki ay bitti ve yinede ilk dusugumden sonra hemotoloji bölümüne gittim içim rahat etmedi ilk dusugum neden oldu diye Eylül’ün 20.de sonuçlarımı göstermeye gitcem e nabizdan baktım Anti nükleer antikor (ANA) pozitif çıktı ve Protein C 85/137 olması gerekirken benim ki 79 çıktı kadın doğum doktorumda bu iki sonucumuda gönderdim doktorum korunmayın kan sulandırıcı iç hamile kaldığında dedi ama benim içim yinede rahat değil şuan adetimin 4. Günü sizce bu ay beklemelimiyim hemetoloji doktoru sonuçlarımı görsün ona göremi yol izleyeyim yada kadın doğum doktorumumu dinleyeyim biandan da hamile kalmayı o kadar çok istiyorum ki ney yapacagımı bilemedim siz olsanız napardiniz ☺️☺️☺️