Mybaby90 Kızlar bir haftalık anneyim. Sezeryan izi için bugün doktor avene masaj jeli verdi. Kullanan var midir ? Ya da önerebilceğiniz sezeryan izi için deneyimlendiğiniz başka kremler var mi ?
Mybaby90 bykarakan bakalim yazarsınız artık ne verdiğini. İnternetten 2 krem görsüm ama bana verdiği avene masaj jeli.
bykarakan -Mathilda- yani ikiside zor değil tabi şöyle ameliyat oldum illaki ağrım olacak bilincindeydim onun için hepsi geçecek ne ağrıları atlattım vs diyordum şükür ki geçti hatta dün eşimle parka falan çıktık bugun aşıya gittim öyle diyim, 😌
Mybaby90 -Mathilda- ben bu 1 haftalık süreci zor geçirdim yatmak oturmak kalkmak işkence oldu. Şuan hala uyuşukluk var ve baya devam etcekmiş sanırımm. Ödemler çok oldu bel ağrısı oldu.
Mybaby90 Denizyildizii darısı bize :) bu şişkinliklr birlkte gelen sızlama acı ne zaman geçicek acaba
Denizyildizii Mybaby90 gün gün azalacak. 15 günlükken tamamen geçmişti benim. İnşallah sizinde en kisa zamanda geçer😊