Mom526 Kızlar göğüste sarkma olan var mı?Normalde destekli sutyen kullanıyorum ama uçları cok morarmış diye 1 hafta takmayayim dedim ama sarkma olmuş sanki 😞Bu durumu nasıl düzeltebilirim..
metehaninannesiii Mom526 benim de oyle normal sut olusuuyor agir geliyor artik dogumdan sonra tekrar kaldiginiz yerden devam ederseniz
Mom526 metehaninannesiii hadi ya düzelmez mi diyorsun?Ben de sutyen seçimi mi yanlış diye düşünmüştüm
metehaninannesiii Mom526 duzelir canim dogumdan sonra tekrardan destekli sutyen tak ve zaten sut bittigi icin eski.haline gelir