Sude-96 Bunu özellikle haftam ilerledikçe daha çok daha yoğun yaşıyorum böyle gögüsüme birsey çökmüş gibi nefes almamı engelliyor kansızlık var bende o yaparmış benim gibi olan var mı artık acile gidip baktormayı düşünüyorum ? 23+5 bu arada
mommasBoys Sude-96 31+1 deyim benim de son üç dört gündür aynı şekilde, göğsümde baskı hissediyorum yatarken özellikle sanki nefessiz kalıyormuşum gibi sebebi nedir hiç bir fikrim yok