Suleebersu 20+1 hamileyim . Kahverengi akıntım var ama Cook nadir geliyor bu durumu yaşayan var mı sebebi ne olabilir ?? Yardımcı olursanız sevinirim.
Yonca0218 Suleebersu bebeğin eşinin yeri olabilir.paniklemeyin oda yüzde seksen düzelen bir durum. Ama her kanama ve kahve akıntı için kesinlikle Dr a gidin