SedaKaygszSucu canim daha yaptirmana gerek yok 10 gun sonra keseyi gormeye gidebilirsin direk, ya da iki gunde bir test yaptirip deger iki kat artmis mi diye baktirabilirsin bu da dis gebelik mi ayirt etmek icn yapilan bir sey sart degil iyi bi doktor bul kese kontrolune git uzuncada hamilelikle ilgili bilgilerini al doktorundan