DuaElf benim kan değerim 61/1 çıktı. Kombine değerim 406/1 çıktı. Doktorum da kombine değer önemli bizim için dedi. 3 kere detayli ultrasona girdim her şey yolunda çok şükür. Şu an 31 haftalık oldum. Sadece kan akışında direnç cıktı bu yüzden kan değeri yüksek gelmiş olabilir dediler. Insallah da öyledir. Doğumda bebeğimin durumunu öğrenicem ama çok stresli bir süreç. Bazen aklima gelmiyor değil sürekli forumda bu tarz yorumları okurken buluyorum kendimi. Rabbime emanet ettim , Kimseyi evladıyla sınamasın inşallah 🤲