DuaElf biz tıp fakültesinde ücretsiz yaptırdık. Biz de aldırmayı düşünmedik ama bir sorun varsa bile bunu baştan öğrenmeyi istedik, sorun yoksa da kafamız rahatlasın istedik. Zaten amniyosentezden sonra araya kurban bayramı tatil girdi falan derken sonuçlar 24. Haftada çıktı, yani sonuç kötü de çıksa istesek de aldıramazdık bebeği.