Ctesi günü ilk dozumu oldum 25 haftalık hamileyim 1 ay sonra 2. dozu olucam sadece kol ağrıaı oldu o tetenoz alışında bile kol ağrısı vardı artık korktuğun için oldum aşımı biontech oldum vakalar çok arttı ne kadar kendimi korusam da eşim hep dışarda