Zeyyyn Fatmaaozsy açıkçası ne zaman resim atsam kendiml göbeğim çok yok diye bazı kem gözlerin gerçekten nazarı değiyor haklı nazara inanıyorum bende
Zeyyyn Linaeliff 🤣 ufakken nazar değer diye bende saklarım ama 40 çıkana kadar bir tanıdık var çoçuk okula gidecek mubarek hep suratına emoji koyar bu çoçuk sokakta gezmiyor mu aklım almıyor 🤣🤣🤣
SerpilEsra Fatmaaozsy bizde hamile cekimi ya9acagz bende dusunuyorum bunu ama felak nas ayetel kursi nazar duasi oku ufle icin rahat olsun ben genelde oyle yapiyorum
Minikpandam1 Hiç paylaşmayın kapı süsümüzü attım fotoğraf olarak telefonumun ekranı kırıldı ve ben whatsapa attım orda bile bin ton kem göz var ha yoksada biri imrenince bile nazar değiyor