Benimde baskı var 36+2 yim. Ama oyle dayanilmayacak gibi birsey degil Allahtan . Bu bir hafya yakindir var. Hem baskı hemde ozel bolgemde kemik agrisi gibi bisey. Cok tuhafima gitti. Doktor ne diyecek size yazin lutfen. Benimde 2 eylulde randevim. Cok sukur iyi hissediyorum ama kendimi