24-32 arası mecburi idari izne ayrıldım 657 li devlet memuruyum sağlık bakanlığı na bağlı calsiiyorum 32 de calisabilir raporu alıp 37 e kadar çalışmayı düşünüyordum çalışabilir raporunu kabul etmediklerini ve doğum öncesi yasal iznini direk başlattıklarını söylediler var mı 32 ve ,37 hafta çalışan birisi bana yardımcı olabilir mi