Ysmnkzz Merhaba sevgili anneler, biz henüz yolun başındayız ancak çok fazla yeme isteğim var. Karnımı bişeyler kemiriyor gibi, aynı durumda olan varmı merak ediyorum. Birde henüz bulatı vs. olmadı bu süreçten sonra başlama olasılığı varmı? Teşekkürler
Mom51122 Ysmnkzz 13. Haftaya kadar hiç midem bulanmadı. Ama hep midem kazındı. Yemek yiyip masadan kalkıyordum yine aç hissediyordum kendimi. Kalorisi az şeyler yemeye çalışsam da 14. Haftaya kadar 4-5 kilo aldım. 13. haftadan sonra mide kazınması azaldı, az az mide bulantısı başladı.
Ysmnkzz Mom51122 Tam olarak bende böyleyim. Bulantım vs. olmadı ama sürekli aç hissediyorum. Umarım fazla kilo alarak tamamlamam süreci😊