EgeAlya Kızlar bebek çok sık atma şeklinde pıt pıt pıt hareketleri uzun sürüyor sürekli hareketli bu durumu yaşayan var mı nasıl yorumlamalıyız sanki ritmik davul çalınıyo içerde anlamadım
Yagmur00 EgeAlya gecen bende merak edip post acmştim bebek kalp gibş atıyorsa hiçkırık tutmus tur canım
Goksugul EgeAlya ben de 30 haftalığım canım aynı şeyi söyledim doktoruma hareket eden bebek karnım doydu mutluyum diyen bebektir ne kadar güzel işte dedi. Biz nasıl aç kaldığımızda halsizleşiyorsak bebekte öyle o yüzden hareketli olması iyi bi şey mutlu demek ki dedi