Bebek9 aah canım hangi hamileye ya da bebeği olan tecrübeli birine sorsam benim de bu düşüncelerimi normal buluyorlar. İnan 23. Haftaya geldim her ay aynı stresi yaşıyorum her kontrolde inanmazsın ama “ yaşıyor mu? Kalbi atıyor mu? Bir sorun var mı?” Diye soruyorum doktora . En çok düşündüğüm de sağlıklı olacak mı normal bi bebek olacak mı? Acaba yeteri kadar gelişiyor mu? Ben belki de senden daha çok kafamda seneryolar kuruyorum kafayı Yedim artık. Hele hele internette paylaşım yapıyorlar yol bebeğimin doğuma 10 gün kala kalbi durdu, 7 aylık bebeğim erken doğdu ölü Doğum yaptım vs.. her sabah hatta her saat başı uzanıp hareket ediyor mu diye elimi koyuyorum huzursuzum sürekli…