Bahar2622 65sehro benimde sürekli var ama yatis pozisyonundan olduğunu düşünüyorum, rahat yatirmiyo bebiş
Ayselik7c Son 9 an itibariyle ama sadece bel ağrısı var hafif oda geçici arada bı gelip gidiyo başka hiç bi belirtimiz yok malesefki bide bol bol bembeyaz bı akıntı bu kadarcik 🥺 gelsinler artkda dogurdummm diye paylasm yapalım beee 🙏
Esra_baki Bahar2622 4 dakika sonra 6 gün kaliyor ama gelmiyordu 🙈🙈🙈 son gün 7 Eylül gram sancı yök bnm hisettigimde nst de de çıkmadı
Zezeeeyyldrm Bahar2622 son 35 canım o totem de bende vardım senden sonra hamile kaldıo s ağlıkla kavuşalım yavrularımıza ..😍
Ayselik7c Bahar2622 son yedi ama hiç bı belirti yok ne ağrı ne sizi hareketlerde azalma var ama bugün nedense ya acile gtsemmiki diyorum ama arada hareket ediyo ufakta olsa diye tereddüt ediyorum bilemedim npsam
Bahar2622 Ayselik7c yerleri cok daraldığı için eskisi kadar rahat hareket edemiyorlarmis, ufak ufak hareketler hissediyorum bende, ama aklında kalmasın nst cektirebilirsin bende bugün cektiricem canim