Kızlar geçen hafta suyun azalmış ve rahim ağzı kısa demişti kendi doktorum ve çok aşırı bir enfeksiyon vardi donra iki farklı doktora gittim ikiside herşey yolunda ve iyi dedi ama enfeksiyon yine fazlaydı fakat bu gün sol taraimda ağrı oldu sonra ağrı kasiklarima indi vajinam batmaya başladı ve idrarim bildiğin su gibiydi hiç rengi yokdu bu suyum olabilirmi bilgisi olan varmı yardımcı olur musunuz ve acile gitmem gerekirmi