27 haftalık olduğum gün aniden bel ağrısı yaşamaya başladım, kalçama ve bacaklarıma kadar vuruyor. O kadar şiddetli ki adım atamıyor ve yürüyemiyorum. Ama yatarken ya da otururken ağrımıyor, sadece yürürken ağrıyor. Mecburen sürekli yatıyorum 5 gündür. Doktoruma telefonla ulaştım, gittikçe artan şiddette bir ağrı değilse önemli değil dedi(?) Ama yürüyemiyorum, mecburen başka doktorlara da gideceğim. Benzer durumda olan var mı ?