Haticeey Anneler merhaba bugün kontrolden geldim 27 haftalık hamileyim doktorum bebek karnında stresli duruyor suyu azalacak gibi erken doğum olabilir azalırsa dedi hamileliğim kasıklarda ağrılı geçiyordu zaten bol su iç ayakta durma yürüyüş yapma yat dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi korkuyorum erken doğum olmasından kızım daha çok küçük 1109 gram böyle durum başına gelen oldu mu ne yapmalıyım suyunun çoğalması için 😔
Gokcecelik Haticeey merhaba benim bebeğimde hem gelişim geriliği vardı hemde 33.haftada suyu bitti acil alındı. 1230gr doğdu kuzum 29 gündür küvözde. Gebelik şekeriniz yoksa havuç suyu ve karpuzun iyi geldiği söyleniyor bende şeker vardı yiyemedim. Ama mutlaka kontrollerinizi aksatmadan gidin çok önemli bi durum benim bebeğim doktorumun kontrolü ve mudahelesi sayesinde kurtuldu
bahtnurr1 Haticeey şöyle düşün arkadaşımın suyu azalmaya başlamış ve doktor fark etmemiş özele gitmesine rağmen gündüz kontrole gittiğinde bile farketmedi ve akşamına kalan suyu geldi acil doğuma aldılar. Bebeğin vücudu tek tarafa eğimlidir masajla falan düzeltti arkadaşım bi problem olmadı. Şükür doktorun erken farketmiş bak önlem alalım demiş
Haticeey Gokcecelik Çok geçmiş olsun canım banada suyu azalmış demedi ama azalacak gibi dedi gebelik şekerim yok evet çok korkuyorum erken gelmesinden inşAllah korktuğum başıma gelmez dediklerini yapayım canım çok saol
Ebruskahh Gokcecelik bende şuan hastane de yatıyorum rahim kısalması olmuş suyu da hafif az dedi 28 haftaya girdim ama bebek karın çevresi 2 hafta geride
evetbenavukatiyim Bol bol karpuz, üzüm , muz tüket canım . Ben öyle yapa yapa doktorum suyu iyi zaten tatlı falan yeme artırırsın demişti 😏 Şimdi yiyemiyorum pek
evetbenavukatiyim Haticeey Doktorum suyumun yeterince iyi olduğunu artık bunları kontrollü yememi söyöedi yani suyumun iyi olması bunlardan kaynaklıydı muhtemelen
Haticeey bahtnurr1 Aynen canım özele gidiyorum zaten bende doktorum saolsun dikkatli olalım tekrar 10 gün içinde gel bi daha bakalım dedi inşAllah çoğalır suyu
Haticeey evetbenavukatiyim Anladım canım bende tüketeyim bakalım normalde yiyorum zaten bu saydıklarınızı ama biraz daha yükleneyim teşekkür ederim