Ben de 34.haftamdayım. Doktorum bu zamana kadar eğer evde kendini çok sıkı korumadaysan aşı olma demişti. Ama bu kontrolümde aşı olmanı öneriyorum dedi. Dernekler artık hamile hastalarımıza da mutlaka önermemizi söyledi, bence aşı olmalısın öneriyorum dedi. Yoğun bakımda yatan hastaların çoğunu aşı olmayanlar, diğer çoğunluğu sinovac olanlar oluşturuyor, üstelik yoğun bakımda yatan çocuklar var dedi. Doğumdan önce hiç değilse biontech 1.dozunu olursun dedi. Bende aşı oldum. 2.dozu doğumdan sonra yaptırmayı düşünüyorum Allah nasip ederse..