Semamehmet28 38+5 olduk ama halâ ses yok bizim kızda 😳 dün akşam inanılmaz bel ve kasık ağrısı başladı halâ daha devam ediyor kontrolümüz Perşembe günü hemen hastaneye gitmek istemedim ara ara kasılmalarımda oluyor sizce yakın mı kızlar ?
Aleynabayram Semamehmet28 39 haftadayız. Aynı durumlar bende de var ve feci halde oluyorum ne olucak bilmiyorum yoruldum hastaneye gitmekten sürekli 🤦♀️
LavinyaAgs Semamehmet28 Bende 26 haftadan beridir çekiyorum ağrı 2 hafta önce nişanımda geldi ama benim kızında gelesi yok çok yoruldum artık 😏
Semamehmet28 Zehra9616 yapıyorum pilates bile yapıyorum topun üstünde yavaş yavaş zıplamak çok rahatlatıyor ama sonra yine başlıyor