Melekceee Kizlar dünden beri belim agriyor son 1 saattir arti ara sira adet sancısı gibi de ağrım oluyor eizce dogum belirtisi mi ama nişanım da gelmedi suyumda
Deletedmom93428 Melekceee canım 2 gün önce nişanım geldi sonra bel ve kasık ağrısı hastaneye gittim tık yok😁1cm açılmam vardı sadece
Mooommyy1 Melekceee 38+6 4 gundur bel agrisi kasik agrisi cekiyorum , dogum belirtisi diyolar ama gelen giden yok ortada malesef 🤣
Semamehmet28 Melekceee 38+5 iz aynı şikayetler dün akşam bende de başladı ama nişanım da gelmedi Perşembe randevum çatı muaynem var bakalım be diyecek doktor
Melekceee 39+1 olduk oğlum o kadar basinc yapiyor ki canim aciyor oturup agliyom agridan o yuzden en kucuk bsyleri bile doğum belirtisi mi diye sormadan edemiyorum