demirmommm Kızlar 22+0 haftalığım. Bebeğim hareket edince idrara sıkışıyormuşum gibi oluyor.Çok sık hissetmiyorum zaten hareketini.Biraz erken değil mi bu his için? Doktordan da perşembe randevu bulabildim soramadım.
Rusen96 demirmommm bende de oluyor dediginiz gibi ozellikle yolda yürürken aşağıya cok baski yapiyor aniden idrara sıkışıyorum daha gecenlerde ultrasona girdim hicbir sıkıntı yoktu.
almilaumay12 demirmommm Bu durum şuan bende de oluyor ama biz 36+3 haftalık olduk hatta o kadar siddetli oluyorki yerimden kalkiyorum tuvalete gitmeye calisiyorum ama hemen geciyor.
demirmommm ZumrutHanim Normalde olabilir doktora soracağım perşembe haftam erken olunca tedirgin oldum.
Sblatc demirmommm bende de oluyo bu his. Hele ki bazen aşağı doğru tekme attı mı altıma kaçıracak gibi oluyorum🤪 şu an 26 haftalığım ama Bayadır oluyo böyle
demirmommm Tugceayse Bende bebek çok mu aşağıda diye korktum ama normal de olabilir yorumlardan anladığım kadarıyla
Rusen96 demirmommm yani sanmıyorum öyle olduğunu hic sormadim ama ultrasona girdim gayet hersey yolunda normal denildi. Hatta cok hareketli diyorlar hep
Mercan42 Kızlar bende 22 haftalığım aynı seyleri bende de var ve sırt bel belinizin yan taraflarında Ağrı oluyor mu nefes aldırmıyor sanki deişik bi agrı batıyor gibi