Merhabalar. Şuan 29+1 günlük hamileyim. Ama yaklaşık 2 haftadır geçmeyen ve siddetlenerek devam eden bir kasık ağrım var. Ilk başta rahim büyüyor ondandır diye onemsemedim ama suan evde yürürken bile canim yaniyo ve buna ayaklarimda aşırı sislikte eslik edince korktum. Sizin başınıza böyle bir sey geldi mi ne yaptınız? Internette değişik seyler yazıyor kimi cok önemli kimi önemsiz diyor. Aydinlatir misiniz acaba basina gelenler neler yaptiniz bu süreçte.? Korkmali miyim?