zehra-23 Yurt dışında yaşayan hamile anne adayları sizlere kaçıncı haftadan itibaren aşı öneriliyor burası ile aynı mı yoksa farklı mı?
Merkun zehra-23 ben almanyadayım bana doktorum aşı yapmadı. 3 aylık olduk emziremediğim için geçen ay ilk dozumu olmuştum. Eğer emzirseydim aşı yapmıyordu
Aminegul zehra-23 avusturyadayim ne mesaj geldi. ne aşi yaptirin diye bir dayatma var zorunda olmadigim sürece yaptirmayida düsünmüyorum. 6 aylik hamileyim yaptir veya yaptirma diyende olmadi doktorlarimdan
Merkun zehra-23 bana yapmadılar. Çevremdekilerede yapmadılar ama bu eyaletten eyalete şehirden şehire değişiyor olabilir
Belita Ben Amerika’da yaşıyorum ve 9 haftalık hamileyim. Doktorum ısrarla olmamı istiyor. Gerçekten bende kararsızım bebeğin şuan çok küçük olması korkutuyor.
mefer-42 Belita merhaba canım ben İsviçre’de yaşıyorum burdaki doktorlar 2. Trimesterden itibaren öneriyorlar yani 15 haftalıktan itibaren
Merkun cokbilmis astrezena ve biontech. Ama geneli biontech oluyor. Bende biontech oldum çünkü avrupa sadece biontechi kabul edeceğini açıklamıştı bi ara ve en güvenilir o şuan
Belita cokbilmis burda Moderna ve Pfizer aşıları var. İlk zamanlar Johnson & Johnson da yapılıyordu ama kaldırıldı diye biliyorum.
zehra-23 Bende ne yapacağımı bilmiyorum haftada 2 defa pcr testi vermem gerekecek 14 haftalık hamileyim aşıdan da çekiniyorum.