mrvkrr Betam normal mi hızlı mı artıyor acaba ? Doktorum ilk değeri görünce 11günden büyük 25 günlükten küçük demişti 1 haftada baya yükseldi 4 eylülde kese görmeye gidceğim insallah görünür mü 24ağustos 29 26ağustos 125 28ağustos 320 30ağustos 1200
Limonveannesii Hanim90 resmenn saçmalamışsınız sağlıklı gebelik olup olmadığını rüyaya yatarak mı öğrensin kadın elbette kan verecek öğrendiğinde beta hcg çok düşük illaki düzenli artışı kontrol etmeli e saçma sapan konuşmuşsunuz 3 5 tüp kan verdi diye bebek beslenemez artık tüh 😂
aksu5334 mrvkrr 😊 bebişi görünce de yazar mısınız merak ettim. Bhcg değeri 2 günde 2 katına çıkar 4 katına çıkıyorsa ikiz gebelik vardır diye duymuştum. Doğru mu yanlış mı emin değilim. Sizinkide 4 kat olmuş 3 aşa 5 yukarı. Sonucu merak ettim😊
Vldn Sanki iki kati degil uc kati yukselmis gibi ve esit araliklarla yukselms her gecen gun bende ikiz olabilir diyorum :)
ggkca Limonveannesii benden sadece 1 günde 7 tüp kan aldıkları oldu, bebeği beslenmesi için zararlı olsaydı herhalde doktor 7 tüp kan istemezdi.
Limonveannesii mrvkrr her şey gayet güzel sağlıkla kesenizi görüp kucağınızı da almayı nasip etsin Allah 🙏🏻
Sakinem212 mrvkrr görünür bence benimde 700 2 gün sonra 1700 olmuştu 2 hafta sonra gidip keseyi gördük 3000 olmasına rağmen görünmedi benim herkesin farklı oluyor tabi