Kızlar suan 33. Haftamdayim ve esimin isi dolayısıyla istanbulda dogum yapacagım nasipse.Fakat hala doktorumda karar kılamadım.En son avrasya hastanesindeki dr. Gülfem Güllüoglu’ na gittim.Bana biraz soguk biri gibi geldi,sordugum her soruya cevap verdi lakin cok ciddiydi sanki,ikinci bir soruyu sormaya cekindim 😅 bir de ultrasonda bebegimi dogru duzgun goremedim bile,gorunmuyor deyip ikinci bir defa bakmaya bile tenezzul etmedi. Cok kararsız kaldım. Deneyimleyenler ya da bilgi sahibi olanlar yardimci olabilirler mi. Avrasya hastanesi fisinda bir de Medipol Esenlerdeki Burcu hanim cok ovuluyor fakat onun da sezaryen dogumunun daha gazla oldugunu duydum. Doktor ve hastane öneri deneyimlerinizi yazarsaniz cok mutlu olurum ✨✨