iki_prenses_annesi 26 haftalık olduk bugün teyzelerimiz ama popo geliş kanala girmiş dedi düzelir mi acaba devlet hastanesi pek yüzümüze bakmadan söyledi sinir oldum
Kusciviltisi iki_prenses_annesi benim 26 da düzeldi doğum pozisyonu aldı 31 de şimdi bi gittim kızım gene dönmüş yan yatıyo 😂😂 doğuma kadar düzelir diye Ümit ediyorum
Nasip_kismet iki_prenses_annesi 35 haftalikken bebegim tersti 37 de dgum icin gittimde bebek donmustu korkma yani
iki_prenses_annesi Kusciviltisi benimki direk sezeryan bile olabilir dedi anlamadım zaten soru bile soramadım korkuttu yaa
Aag06 iki_prenses_annesi kanala bebek genelde 36.haftadan sonra girmeye baslar cok erken daha seninki erken dogum olabilr demedimi benim 35.haftada bas asagi donmustu ama kanala girmesi durumunu anlayamadim baska dokktora bi sor sen
Kusciviltisi iki_prenses_annesi 40 ta dönen bile var rahat ol doğası gereği dönecek😂 dönmezse de şansımıza sezaryen diyip olacağız
iki_prenses_annesi Nasip_kismet çok şükür sizin için de sevindim aşırı derecede bel ağrısı karın ağrısı diye gittim bebek ters geliş dedi bütün ağrıların sebebi buymuş
iki_prenses_annesi Aag06 zorda kaldığım için gittim bugün acilden sıra aldım direk polikliniğe gönderdiler orda da bebek popo geliş kanala girmiş dedi daha da bişey soramadım o kadar içeri giren oldu ki insanın yüzüne de bakmıyorlar
Pembe_duslerr iki_prenses_annesi kanala girmiş değildir o yanlıs anlamıssınızdır ☺️ Kanala girmesi için baş aşagı gelmesi lazım şu an biz öyleyiz.Bu arada daha kücüksünüz tabikide döner ve kanala girebilir zamanı var biz 32de döndğknve kanala yerleştik
iki_prenses_annesi Pembe_duslerr yok canım o lafını unutmam yada yanlış anlamam mümkün değil zaten iki kelime kullandi dediği de bebek popo geliş ve kanala girmiş dedi olmazsa sezeryan olur dedi
Kusciviltisi iki_prenses_annesi aaaa ne kadar erken geldiii😍 oy sağlıklı olsunlar da canları ne zaman isterse o zaman gelsinler