evetbenavukatiyim Bende de vardı , hatta gittiğim ilk doktor bana işin zor demişti ki dört ay sonra hamileydim çok şükür 6. Ayımıza geldik bile 🥰 Var mı benim gibi olan kızlar 🥰
eminnee evetbenavukatiyim Bende vardı hormon testi yapıp ona göre ilaç tedavisi yaptı 1 ay sonra gel dedi hormon testi için ama adet düzensizliğinden günümü tutturup gidemedim 😂 Şimdi hamileyim 21 haftalık❣
Merkun evetbenavukatiyim bende pkoluyum 6 sene çocuğum olmadı hiç bir tedavi olmadım çünkü doktorum bana çocuğun olmaz demişti gel gör ki oğlum üç aylık ve yanımda uyuyor 🥰🥰🥰🥰
Glsm02 evetbenavukatiyim Ben bekardim evli bile degildim 8 cm kistim vardı sagda tedavi gordum gecti dediler ama soldan patladı kistimve 3.5 litre su bosaltildi karin boslugumdan amaliyat oldum farketmedikleri icin ickanama gecirdim zehirlendim amaliyattan sonra hic duzenli adet olamadm ama imkansizken simdi 4.5 aylik hamisizz 🥰 Rabbim ol derse oluyor 🥰 Allah saglicakla kavusmayi nasip etsin herkese 🥰
evetbenavukatiyim Merkun Allah bağışlasın güzelim . Bende çok üzülmüştüm hatırlıyorum doktordan çıktığımda Allah çok şükür nasip etti İnşallah sonrakileride eder 💖