esmerrmm Son ayında annesinde kalan varmi . Benim son ayım sanirim bu aksam gidip annemlerde kalicam artikin nasil rahat edicem bilmiyorum 😫 kizlar sanki hic o evde yaşamamişjm gibi ama rahatimada cok düşkün oldum bu hamilelikte
Yagmur00 esmerrmm nıye ya keske bende gidebilsem okadar rahat ederim yemegi mı yapar bana bakar elbebek gul bebek bakar annne elı gibi birsey wr bence ewet benım ewımde rahat ama annemi tercih ederim
Mehtap23 esmerrmm bende ilk gebelikte gittim sağolsun annem çok iyi baktı ama ben rahat edemedim . Hamileyim diye geleni gideni bitmedi yatıya kalanmı dersin sabahtan akşama kadar oturanmı dersin hem annem hem ben artık dolanmaktan derman kalmadı bizde . Doğurdum daha beter oldu gelenimiz gidenimiz bitmedi annem bana bakmak yerine gelen gidene hizmet etti . Bundada son ayında gideyim diyorum ama gidersem pişman olmaktan korkuyorum😁
minikprensimmm123 esmerrmm Benim eşim yurt dışında 2 aydır annemdeyim şimdi son ayımdayım insan evden çıkınca misafir gibi hissediyor kendini ama alışıyorsun canım çok faydası var annemin yemek yapma kaygım yok ağrım olsa yatıyorum
1prens_annesii esmerrmm bende geçen hafta geldim eşimle birlikte burda kalıyoruz hemde benim evim hastaneye uzak annemin yakın yatış verildi istemedim birşey olunca burdan hemen giderim.
sinanurknby Yagmur00 Anne evinde rahatlıktan doguramiyoruz bence. Kendi evimde olsam doğurmuştum diyorm 😊
esmerrmm Yagmur00 valla annemlere gitsem sadece lavaboya kalkarim tabiki o konuda cok rahat ama hava falan sicak insanin kedi evi gibisi yk 😃
sinanurknby 39+3 bir aydır annemgildeyim😊 memlekete geldim ha bugün ha yarın bekliyoruz. Sıfır belirti 😊
Mimik Ben yurtdisinda yasiyorum, 27. Haftamdan itibaren annemde kalicam insaAllah…ve dogumdan sonra da 40 a kadar gene annem ilgilenicek benimle… Heyecanla bekliyorum💓
esmerrmm Mehtap23 millet annende kaldigini bilmiyormuyduki nekadar ayıp ediyorlar ya ne annen sana bakabikiyor ne sen hamileligin tadini çıkarabilmişsin. Bnce bu sefer misafir kabul etmeyin sanada günah dinlencegin yerde bide onlarla ugrasmissin 🥺
esmerrmm minikprensimmm123 valla ben kendi evimdede yatiyorum eşim yemegini işte yiyorda geliyor 😄 yoksa her aksam yemek yapsaydim hemen anneme uçardım 😁
Mehtap23 esmerrmm aynen güç dinlenemedim son haftalarımda bronşit oldum hergün serum buhar açilde geçti 🤦♀️ Bunda annem gelebilirse o gelicek ben gitmeye cesaret edemiyorum.😂
Asiyeclk esmerrmm ben son 2 aydır mecburiyetten kalıyorum doğumdan sonra da kalcam mecburen alışılıyor bi şekilde
Bebeksum esmerrmm rahat edemeyeceğinizi düşünüyorsanız gitmeyin bence💁🏻♀️ Yani sağlık sorununuz yoksa kendi evinizde durabilirsiniz rahatlık önemli🥰
esmerrmm Bebeksum evet ama gel görki eşim ısrar ediyor hem uzuluyo hemde gonderiyo işten gec geldigi icin bide bizim ev en ust kat . Napalim gectim bugün anneme hadi bismillah 😁