Hanifekucuk Ayselsilahimigetir bebe yağı ve kakao yağı sürüyorum. Bazen duş sonrası nemlendirici losyon. Zaten vücutta kalacak ki nemli bırakıp çatlak yapmayacak. Cilt kurursa çabuk catliyor
[silindi] Mercan89 bir anda oluyormuş evet bende sürdüğüm halde bi sabah kalkıyorum artmış😣😣😣İnşallah Harita gibi olmam o kadar kötü ki ya çok kafama takıyorum
Hanifekucuk [silindi] 19+5 şuan bişeyim yok ilerleyen dönemlerde muhtemelen olacak diye düşünüyorum 😕
[silindi] Hanifekucuk evet daha erken ben 28de gördüm şu an 31+2 haftalığız bariz belli ve sanırım artacak 😭 15 haftalıkken bile çatlayan arkadaşlar var burda okumuştum
[silindi] Hanifekucuk keşke olmasaydı ama yapacak birşey yok artık Doğumdan sonra da sürmeye devam edeceğim belki yararı olur 🙄
Hanifekucuk [silindi] kantaron yağı kullananları duydum hiç olmamış onlarda. Kantaron yağını çatlak oluşturduktan sonra bile sürmek faydaliymis
Hanifekucuk [silindi] bende baldırımda farketmiştim ilk gördüğümde üzüldüm ama şuan takmıyorum pek napalim 😕
Hanifekucuk [silindi] hindistan cevizi yağıda var ama kullanmadım onu çok. Bi arkadaşım gebeliği boyunca düzenli kullandı pek faydasını gormedi