Sngl_123 onu bilmiyorum ama benim bebeğim erken haftalarda aşagı yerleşimliydi. 16 haftadan beri risk altındayız. Haftada 1 proluton iğne yaptırıyorum mesela. Başı çok aşagı indiği için de ciğer geliştirici dedi doktorum 31 haftada. Bende 3 haftadır gidemedim gidince öğreneceğim. Kasılmalarm da çok oluyor benim. Bugun de bu kasık agrısı bacagıma vuruyor