Kizlar bundan iki hafta önce bebeğimin karın çevresi 3 hafta geride çıkmıştı ve haftada yalnızca 70 gram almıştı. Bu hafta doktora gittiğimizde 6 günde 1236 gramdan 1500 grama gelmiş 🥳 belki 1500 bile 31 hafta için azdır inanın bilmiyorum ama ben aşırı mutluyum umarım bütün geriden gelen bebişler toparlar . Ben beslenmeme dikkat ettim iki hafta boyunca et yemedigim gün olmadı diyebilirim . Süt ve yumurta da hergun yedim hatta yumurtayı günde 2 yedim. Çiğ badem ve ceviz yedim. Pirinç yerine de bulgur pilavı tercih ettim.Onun dışında karpuz bayaa yedim. Benim özellikle dikkat ettiklerim bunlardi. Bebeğin kan akışında bir sıkıntı olmadığı için beslenmedeki değişikliklerin işe yaradığını düşünüyorum 💮🥰