Canangnr Gebeliğimin başından beri bu uygulamayı kullanıyorum tartıştığımızda oldu birbirimizin fikirlerini anlamadığımızda ama her yolun bir sonu var işte yarın 10 da yatışım yapılacak kızlarımı spinal epidural kombin sezeryanla kucaklamayı planladık sat haftam 34+3 doktoruma göre 35+3 üçümüzünde sizin ve meleklerinizin dualarına iyi diklerine ihtiyacımız var esirgemeyin lütfen 🙏🏻 Şimdiden dua eden yüreğinizin ne istediği varsa kabul olsun inşallah 💕 Umarım yarınımız iyi geçerde doğum hikayemiz daha bir masalsı olur meleğini bekleyenlere güç olur... 👩👧👧
Gulcag Canangnr inşallah sağ Salim kucağına alırsın evlatlarını Rabbim yar ve yardımcın olsun 😇 Doğum hikayeni de bekliyoruz 😍
dibuuu Allah sağ salim kucağınıza almayi nasip etsin insallah 🤗 sezeryan oldugu icinme 35 haftalikken oluyorsunuz?
Canangnr dibuuu Hayır malesef 2 cm acılmamız var bayadırda progestan ve nidicard kullanıyorum,gelişimleri ve haftaları ikizler için yeterli olduğundan doktorum fazla zorlamayalım dedi bizde uygun gördük
Kivito Hayırlısıyla kavuşun inşallah kolayca geçsin hayırlı doğumlar bol bol seviceksin artık çok az kaldı
Canangnr Kivito Saolasın arkadaşım,hala hayal gibi geliyor ☺️ Sanki kontrol varda yarın kontrole gidecekmişiz gibi bir hissiyat var 🙄