Kızlar 37+4üm
Regl sancılarım var akşam acile gittim alttan baktılar açılma yok neyse normal bu ağrı dedi eve geldim az öncede kiloduma kahverengi akıntı gelmiş hiçte acımadı zorlanmadım muayenede sizce nişanmı alttan muayene oldum diyemi gelecek olsa muayneden hemen sonra olmazmıydı bu leke