Dün post açıp sormuştum göbeğini atıp hrkez fıtık demişti az önce hastaneden geldim doktor da fıtık dedi kendiliğinden geçmesini bekle geçmezse büyürse ameliyata kadar gider dedi aglatma sadece dedi başına gelen varmı evde kendi yöntemlerimizle geçirebilir miyiz?