Melikegngrmz Sevbebek Bende 12 vee çok bitkin hissediyorum halsizlik derken bide öksürük grip hamile olduğumdan beri toparlayamadım moralim çok bozuk 😭
Smyrayldrm Sevbebek 9 haftalıktan selam olsun 🥰🧡cok sukur kovıdı atlattık az kaldı ozgurlugume kavusmama 😉
Mrv1007 Sevbebek 11 olduk biz de bugün 🥰 Nolur biri bu bulantılar geçecek, az kaldı desin 🥲 öğretmenim, yarın başlıyoruz biz uyum haftası falan cocuklar gelecekler. Okulda bin kere kusmaktan korkuyorum 😭😭😭
Tugbadgn20 Mrv1007 Bende tam 11 haftaligim benim bulantılarım bir haftadir geçti sayılır bazen yokluyor ama eskisi gibi değil. Bence seninki de geçecektir en kısa zamanda 😊
Smyrayldrm Mrv1007 mrblar okul oncesı ogretmenjm isiniz acaba o bulantılar gecmez Malesef bende sizın gbıyım oluyrm resmen
Mrv1007 Tugbadgn20 ah inşallah ya tek dileğim o 🙏🏼 Hayat kalitem düştü resmen, bulantıya eşlik eden kusmalarım da fazlasıyla oluyor çünkü. İnşallah geçecek 🤲🏼
Balliko 10+4 deyim 12 haftada 2. Test için gidicez cınsıyet merak ediyorum 😇prılam kullanıyoruz mide bulantısı için